02 listopada 2017

Pesto z liści kalarepki.



Polowałam na liście kalarepki o jakiegoś czasu, aż w końcu udało mi się je kupić u Majlertów.  Na ich stronie był podany również przepis na pesto z liści kalarepki. Zrobiłam i powiem, że przepis jest bardzo fajny. Ja dodałam do pesto olej rzepakowy nierafinowany robiony przez rolnika. Bardzo ważny jest dodatek miodu, bo przełamuje dość surowy smak i dodatek soku z cytryny.  A z bulw można zrobić oberibę albo np. pakory z kalarepki. 

Składniki
pęczek liści kalarepki
3 łyżki prażonych  pestek słonecznika
1/2 szklanki oleju rzepakowego lub rydzowego ( nie rafinowane )
1 łyżeczka miodu rzepakowego
sok z 1/2 cytryny
sól i czarny pieprz  do smaku

Składniki miksujemy i jemy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banany w cieście po wietnamsku

Moja ulubiona słodka przekąska z barów wietnamskich. Niektórzy mówią  że to danie z ich czasów studenckich. No, ja chyba ich podczas studiów...

Wasze ulubione