30 maja 2019

Różowa czekolada



Będąc w Toruniu w Muzeum Toruńskiego Piernika usłyszałam, że w sklepie obok jest teraz dostępna nowość, czyli pierniczki w czekoladzie różowej. Postanowiłam kupić kilka na wagę na prezent z Torunia. Potem zauważyłam samą tabliczkę nowej czekolady RUBY. Sprzedawczyni powiedziała, że dopiero co ją dostała. Co ciekawe, oficjalna premiera tej czekolady w sklepach firmowych Fabryki Cukierniczej Kopernik jest dopiero 8 czerwca 2019 roku ! Smak ciekawy, jednak nie czuć w nim wyraźnego smaku czekolady do jakiego jestem przyzwyczajona np. w czekoladzie deserowej. Przypomina raczej białą czekoladę smakową. Ale jest całkiem smaczna i kremowa w teksturze. Ale już pierniczki oblane tą czekoladą przekładane nadzieniem są już bardzo dobre. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banany w cieście po wietnamsku

Moja ulubiona słodka przekąska z barów wietnamskich. Niektórzy mówią  że to danie z ich czasów studenckich. No, ja chyba ich podczas studiów...

Wasze ulubione