19 kwietnia 2019

Pasta niedźwiedzia


Pasta z czosnkiem niedźwiedzim ? Czemu nie ? Moja mama w dzieciństwie robiła nam takie pasty jajeczne, ale z pietruszką lub ze szczypiorkiem. Bardzo je lubiłam. Pamiętam jedną taką historię, jak poszłam po szkole do koleżanki i się zasiedziałam u niej. Spędziłyśmy czas nad zalewem na Borkach. Jak wróciłam późno mama była zagniewana, a na stole czekała moja ulubiona pasta jajeczna. Było mi strasznie głupio. 


4 jajka
2 czubate łyżki masła
8- 10 listków czosnku niedźwiedziego
świeżo zmielony czarny pieprz ( opcja )
sól do smaku

Masło wcześniej odkładamy, powinno mieć temperaturę pokojową. Ugotowane na twardo jajka siekamy dość dokładnie. Czosnek niedźwiedzi bardzo drobno siekamy. Mieszamy jajka i czosnek z masłem dość dokładnie. Świetne do świeżego pieczywa. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banany w cieście po wietnamsku

Moja ulubiona słodka przekąska z barów wietnamskich. Niektórzy mówią  że to danie z ich czasów studenckich. No, ja chyba ich podczas studiów...

Wasze ulubione