04 listopada 2018

Vegan Ramen Harowin ハロウィン


pumpkin spicy miso

Jeszcze dzisiaj można spróbować menu na Hallowen w Vegan Ramen Shop. Ja co prawda nie obchodzę tego dnia, ale nie mogłam nie spróbować jednego z czterech ramenów z mojej ulubionej miejscowej ramenowni. Na górze zdjęcie mojego ramenu. Był pyszny. Uwaga już w przyszłym tygodniu powrót do starej karty menu. 

PUMPKIN SPICY MISO. Pieczona dynia, pomarańczowe kluseczki, masło orzechowe, korzenne przyprawy i chipsy curly's. Ten talerz pełen ramenu jest mój, pozostałe zdjęcia, zrobiłam dzięki uprzejmości nie znanych mi innych klientów restauracji. 

bloody shoyu
BLOODY SHOYU to grzybowy Clear z umami podbitym śliwką suską sechlońską i tofu marynowanym w tare z imbirem. 

CTHULHU KURO TANTAN

CTHULHU KURO TANTAN to tantanmen na czarnym tahini z zielonym sojomięsem i oczami z grzyba. ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn. Nie wiem co to za oczy, ale wyglądały nieźle. 


Było jeszcze CREEPY SHIO, czyli klasyczne shio, tylko z creepy wycinankami z nori, olejem szczypiorkowym. Ale nie udało mi się złapać żadnej miski do zdjęcia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banany w cieście po wietnamsku

Moja ulubiona słodka przekąska z barów wietnamskich. Niektórzy mówią  że to danie z ich czasów studenckich. No, ja chyba ich podczas studiów...

Wasze ulubione