18 lutego 2016

Zdrowe walentynki z Jakubem Kuroniem w Radomiu.



W ten słoneczny, piękny dzień i jeszcze będący dla niektórych świętem zakochanych Jakub Kuroń przybył do Radomia na zaproszenie spółdzielni socjalnej " Karuzela Smaku". Przekonywał do częstszego używania w codziennym gotowaniu różnych rodzajów kasz. To było spotkanie służące zdrowiu !


Została wspomniana oczywiście nowa piramida zdrowia, propagująca codzienny ruch. Ten składnik zajmuje największy obszar tej piramidy.


Jakub z dziećmi robił zdrowe słodycze, oczywiście z jaszy jaglanej. Przepis podobny do mojego przepisu na rafaello domowe, też z kaszy jaglanej i obtaczane w wiórkach kokosowych. Dzieci możliwość uczestniczenia w warsztacie wygrały w radiowym konkursie. 


Oto trufle kokosowe zrobione przez radomskie dzieciaki. Potem Jakub miał jeszcze pokaz kulinarny, a na nim propozycja na Wielkanoc.


Były też atrakcje dla zakochanych. Widok na ratusz i pomnik na radomskim Starym Rynku.


A potem przejażdżka po opłotkach Radomia. Czy te dwa bażanty chyba czują się tutaj bezpiecznie ? Lubię jeździć po nieznanych mi miejscach w Radomiu. Tym razem szukałam śladów po niemieckich osadnikach na Godowie. I tak zostało odkryte to miejsce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Banany w cieście po wietnamsku

Moja ulubiona słodka przekąska z barów wietnamskich. Niektórzy mówią  że to danie z ich czasów studenckich. No, ja chyba ich podczas studiów...

Wasze ulubione